Leden

zaterdag 10 september 2011

knutsellen en genieten..

Hallo zaterdag zal eens mijn blog bijwerken een week wilt niks zeggen heb veel dingen gedaan en gemaakt ben weer begonnen met kaartjes maken en de eerste kaart was een condoleancekaart voor een collega van het werk zijn niet de fijnste kaartjes maar moet toch ook wel eens gemaakt worden.




Verder ben ik afgelopen maandag naar de workshop bloemschikken geweest in Echt en dit is het resultaat... ben er zelf best trots op .





Op dinsdag heb ik eindelijk mijn scrapfotoboekje van de Winter Efteling afgemaakt daar waren we vorig jaar november geweest en nu is die dan klaar en het resultaat mag er best zijn het is het eerste scrapboekje wat ik heb gemaakt en ik weet dat ik bij een volgend boekje meer kleuren papier moet gebruiken....













Dit waren een paar blz van het boekje dus is toch wel leuk geworden...Verder heb ik nog een kaartje gemaakt voor mijn nichtje, haar vriend die is aanstaande dinsdag jarig.




En dan vandaag ben ik met mijn schoonzus Corina naar Laar geweest daar is altijd het tweede weekend van september bij mensen aan huis een pompoenenweekend, hebben ze hun tuin helemaal aangekleed met pompoenen zeer mooi om te zien en  leuk voor iedeetjes op te doen .











En dan de laatste foto samen even genieten van die mooie tuin..















                                                                                       Zal even voorstellen links ben ik en rechts mijn schoonzus..



Nou dat was weer een weekje van knutsellen en genieten en je ziet dat een week niks wilt voorstellen.....



Bedank dat je een kijkje op mijn blog nam..















                                               

1 opmerking:

  1. wat is je efteling boekje mooi geworden, net als de rest de mooiekaarten mooie pompeonfoto`s
    groetjes yvob

    BeantwoordenVerwijderen