Leden

woensdag 23 november 2011

Challenge november labelkaart

Hallo met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van november van het blog van Duymelot design team http://duymelot.blogspot.com/p/wedstrijd-november-2011.html de opdracht was maak een labelkaart Ik had deze kaart in een boekje zien staan en vond hem super mooi dus nu een challenge en de opdracht labelkaart en ik wist meteen welke kaart ik zou gaan maken dus vanmidag het kaartje gemaakt .


Ik heb het afdrukje ingekleurd met de derwent potloden vind zelf dat de kleurtjes niet zo mooi op de foto over komen,nog maar een foto er bij zetten.


ja zo komen de kleurtjes wel mooi over ...


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

                                                   

1 opmerking:

  1. Hoi Margo,
    wat een leuke tag heb je gemaakt en super dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot!
    veel succes!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen