Leden

zaterdag 19 november 2011

creashop-duymelot

Hallo het is al weer zaterdag en die is al weer bijna om zijn vanmorgen gaan ontbijten bij Intratuin en daar waren Hans en ik aan het babellen over een hobby winkel waar ik nou wel eens heen zou willen gaan, nou dat wist ik wel dat is naar creashop-duymelot in Raalte maar dat is niet in de buurt dat is bijna 200 km van ons af!! ik had al een paar keer op internet naar hun site gekeken ik had de winkel gevonden via Nicole Verkooijen haar blog. En daar verkopen ze nu een stempel van magnolia die zei speciaal hebben laten maken en waar 2€ van gedoneerd word aan Pink Ribbon maar voor een stempel naar Raalte te rijden dan kan je hem ook bestellen was zijn antwoord. Nou dat klopt maar daar hebben ze nog meer dus de verassing van mijn mannetje was dat we naar Raalte gingen.....En daar eens flink wat inkopen gaan doen!!!! dus dat laat ik me geen  twee keer zeggen en ik heb flink wat gekocht zie zelf maar.


Nou heb me toch nog netjes gedragen valt nog wel mee ha ha ha je rijd ook niet elke zaterdag 200km heen en 200km terug voor wat knutselspulletjes maar daar hebben ze echt super mooie spullen ik zou zeggen kijk zelf maar eens op hun site dat is www.creashop-duymelot.nl nou dat was de zaterdag een super fijne dag maar ook een vermoeiende dag.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten