Leden

woensdag 14 december 2011

challange DCL #120

Hallo met dit kaartje wil ik graag mee doen aan de challange van


De opdracht was beestenboel met een dier in de hoofdrol. Ik heb voor Tilda met hond gekozen, de afbeelding heb ik ingekleurd met de derwent potloden,de kaart heb ik van twee kleuren blauw cardstock gemaakt het bloemetjes papier is van majadesign de tekst heb ik een keer op een site  gevonden weet niet meer welke verder heb ik het afgewerkt met een strik -lint  en wat bloemetjes.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

6 opmerkingen:

  1. Wat een dotje Margo. Heel lief stempoeltje en mooi kleurwerk.
    Bedankt voor het meedoen met DCL!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor heel erg lief. Leuk dat je weer hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een lieverd! Leuk gedaan!
    Super dat je bij DCL meedoet Margo.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een droppie. :)) Die past er zo leuk bij.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattige mooie kaart
    Bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart Margot! Super leuk!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen