Leden

vrijdag 16 maart 2012

Cadeautje en Beurs.

Hallo allemaal wat een weertje is het vandaag toch weer, ga direct eens lekker buiten van het zonnetje genieten.
Gister naar de beurs geweest dus niet veel van het mooie weer gemerkt,maar genoten van de beurs en natuurlijk wat gekocht moet me een beetje schamen met het uitpakken gister avond toch wel wat erg veel gekocht maar ja je leeft maar 1 keer dus genieten dat moet je op zijn tijd doen.Gister morgen Yvon gehaald zijn samen naar de beurs gegaan en daar kreeg ik een cadeautje van Yvon.

Yvon bedankt, ben er heel blij mee en het had niet gehoeven.
En hier een paar foto's van mijn aankopen.
allemaal Tim Holtz spullen.

Stempels,mal, bloemetjes,plakpareltjes en een opberg rekje voor de Distress Ink.

En wat papierblokjes en wat losse vellen papier.Heb toch zat gekocht of niet dan,wilde vanmiddag wat gaan knutselen maar het weer is er te mooi voor!!!Maar gister me goed geamuseerd was super gezellig met Yvon. 
Iedereen nog een fijne dag gewenst.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.


4 opmerkingen:

  1. Je hebt heel wat gekocht zeg, heb je ook wat overgelaten voor mij?! Haha.
    Leuk dat je zoveel hebt gekocht, kun je weer lekker aan de slag.Wat is nu leuker dan met nieuwe spulletjes te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Nu lekker aan de slag....veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je goed laten gaan maar dat moet eens kunnen hé! Veel plezier ermee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de gezellige dag margo

    Liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen