Leden

vrijdag 2 maart 2012

zwart/wit

Hallo met dit kaatje wil ik graag aan de challange van
de opdracht was maak een kaartje in de kleuren zwart/wit en kleur de afbeelding ook in het zwart/wit had het nog nooit eerder gedaan maar vond het wel leuk om te doen heb zelf de wangetjes met zwart gedaan.
verder het kaartje aangekleed met wat hartjes en een bloemetje heb zoveel blokjes met papier maar totaal niks in de kleurtjes zwart/wit dus de hele kaart met effen zwart en wit papier gemaakt.

Hoop dat de foto duidelijk genoeg is vind zelf altijd dat de kaart in het echt beter uit komt als op de foto.



Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is het geworden.Ik heb zelf ook pas derwentpotloden aangeschaft.Leuk om mee te werken
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zo in het zwart/wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in die zwart-wit tinten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. harstikke mooi is die geworden, bedankt voor je deelname bij derwent & prismas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    via het derwent blog kwam ik bij jou terecht! Je maakt leuke kaartjes en ga je volgen! Zelf kleur ik ook veel met derwent:0) lees dat je in Nederweert woont en dan wonen we niet ver van elkaar af! tot blogs
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen