Leden

dinsdag 17 april 2012

kerstkaart 4

Hallo heb vanmiddag een kaartje gemaakt voor de challenge van
Het is mijn vierde kerstkaartje moet er wat meer gaan maken anders heb ik het op het einde van het jaar dat ik er nog veel moet maken. En dit is het kaartje geworden je moest het volgens een sketch maken en de kleuren moesten groen, rood, wit of donker groen, donker rood en crème. Ik ben voor het laatste gegaan.


Het papier is uit een blokje van Cart-Us Christmas Collection,de kaart zelf heb ik gemaakt van crème cardstock het afdrukje heb ik ingekleurd met de derwent potloden, de tekststempel is van magnolia verder afgewerkt met wat bloemetjes, muziekrolletje en wat plakpareltjes.


Zo nu ga ik eindigen moet nog wat dingetjes doen en morgen hebben we een lange dag voor de boeg, gaan naar de begrafenis van de broer van mijn vader en dat is in Groningen dus een stukje van ons af nou zeg maar een stuk van het Zuiden naar het Noorden.
groetjes.


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Margo! Groot gelijk dat je er af en toe ééntje maakt. Zou ik ook beter doen!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart in deze warme kleuren. Wat goed van je dat je al begonnen bent met het maken van kerstkaarten, ik neem het mij ook steeds voor maar er komt niets van.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Margo. Heel sfeervol met prachtige kerststerren. Leuk dat je meedoet bij CCWS en heel veel succes!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Margo, leuk zo met die geschuurde randjes. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Ik vind het heerlijk om heel het jaar door met mijn kerstkaarten bezig te zijn, scheelt een hoop stressen begin december :-)
    Bedankt voor je deelname bij CCWS!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, love the image and the papers you've used. Thanks for joining us at CCWS
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi geworden, het was een leuke sketch he.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, leuk dat je hebt gedaan bij CCWS.

    Janneke XO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen