Leden

zondag 17 juni 2012

Nostalgische Verjaardagskaart.

Hallo allemaal bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige berichtjes.
 Wat hebben we vandaag toch kunnen genieten van het droge weer en een klein zonnetje erbij dus mogen niet klagen , tegen over gister toen heeft het hier zo wat de hele dag geregend . Was gisteravond begonnen aan een verjaardagskaartje en heb hem vanmorgen nog even afgemaakt .
En dit is het kaartje geworden.

Het kaartje zelf heb ik gemaakt van oud rose cardstock ,het bedrukt papier is van een vel van Maja Design.
Het jongetje is van een vel van Pion . alle randjes geschuurd en bewerkt met distress inkt.
Hier nog een foto van de binnenkant .

Het bloemen hoekje is van een mal van Magnolia
En hier nog een foto van de tag is ook van een mal van Magnolia.

 
Met dit kaartje wil ik aan de volgende challenges mee doen.
daar is de opdracht een kaartje volgens sketch
En hier is de opdracht een verjaardagskaartje.
Zo dat was mijn kaartje nu ga ik nog even kijken hoe ver het met het voetballen staat .Iedereen nog een fijne avond .


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

10 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi nostalgisch kaart met een leuk en lief plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en lieve kleurtjes zo
    Leuk dat je mee doet met de challenge van E H I

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart zeg. En inderdaad heel nostalgisch en in mooie pasteltinten.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi die Margo,

    Wouw...prachtig kaartje is dit zeg. helemaal vintage en helemaal mijn smaak:)
    Die nieuwe Magnoliastans is ook reuzegaaf. die moet ik ook hebben:)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super kaart weer Margo en waar heb je die rand mee gemaakt pons of stans???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, pracht papier en kaart...Lieve tintjes...
    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje is het geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent goed bezig, ik zag vandaag 2 keer jouw naam voorbij komen bij de top3. Knap gedaan,gefeliciteerd.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi die Margo,

    Alsnog een keertje gefeliciteerd met je eerste prijs op onze challenge blog.
    Wil je ons nog even je e-mailadres mailen? Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

    Ons adres vind je in de rechterzijde op ons blog.

    Een fijn weekend en groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen