Leden

zaterdag 9 juni 2012

Top 3 challenge # 140

Hallo even een klein berichtje met geen nieuwe kaart maar een leuk berichtje waar ik zelf wel trots op ben.
 Ben met mijn kaartje in de top 3 van de challenge # 140 van http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ gekomen,
en mag een keer guestdesigner zijn nou voel me zeer vereerd wie had dat ooit gedacht!!!
met dit kaartje had ik mee gedaan.
 

Dus dit is mijn berichtje , ben er heel blij mee om een keer guestdesigner te mogen zijn. Mijn weekend kan niet meer stuk. De volgende challenge is ook weer heel mooi om er aan mee te doen kijk zelf maar eens
Zo nu nog even mijn blinkie aan passen van de top 3 want er staan er al twee keer bij van de andere top 3 waar ik toen aan mee heb gedaan maar een  keer guestdsigner  zijn is toch net iets meer.
Iedereen nog een fijn weekend


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

1 opmerking:

  1. Hoi Margo

    Gefeliciteerd met je top drie en heel leuk dat je gastdesigner mag zijn, je hebt het verdiend want je kaartje is ook wonderschoon.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen