Leden

woensdag 1 augustus 2012

Boekkaart en Taartpunt.

Hallo allemaal het is even geleden dat ik op het blog ben geweest maar we hebben vakantie en dan schiet het knutselen en bloggen er bij in . We zijn ook een paar dagen weg geweest naar Friesland naar Hantumhuizen in een B&B de Heksenketel daar hebben we echt van genoten het weer zat ook mee en de fietsen die we bij ons hadden hebben we daar genoten van de omgeving . De B&B is zeer aan te raden heel goed verzorgd en je word er heel hartelijk ontvangen . Hier een foto van de B&B .


Voor de vakantie had ik nog wat gefrutseld maar kon ik nog niet laten zien maar nu wel voor Johan en Yvon die 25 jaar getrouwd waren had ik een boekkaart gemaakt en gebruik gemaakt van hun trouwfoto .



De boekkaart had ik een een mand met nog lekkere dingen gedaan ze waren er heel blij mee.
Verder had ik voor mijn mannetje zijn verjaardag een taartpunt gemaakt met daarin een rol waar ik twee straatjes staatsloten had gedaan .


Zo nu ben ik weer even bij geblogd en ga ik even op jullie blog rond kijken . Deze week hebben we nog vakantie volgende week zal ik weer wat gaan frutselen groetjes.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Margo,volgens mij heb je heerlijk weer gehad,en de foto van de BB ziet er goed uit,je creaties zien er erg mooi uit en zullen met enthousiasme ontvangen worden denk ik,nog een fijne vakantieweek,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo fijn dat je weer terug bent, en meteen met z n geweldige boekkaart helemaal superrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen