Leden

woensdag 5 september 2012

Garenklos

Hallo allemaal heb vandaag weer eens lekker zitten frutselen het is vandaag mijn vrije dag en dacht vandaag eens genieten met een bakje thee en wat frutselen moet toch ook eens kunnen of niet dan !!! 
Gister is de nieuwe challenge begonnen bij .
Daar is deze keer de opdracht maak een creatie of kaart wat te maken heeft met naaien en het klinkt gek maar vanmorgen werd ik wakker met een idee om een garenklos te maken , heb in het verleden antiek zilver gespaard en dat ligt nu allemaal in de kast en ik had ergens al eens zo een klos gezien maar weet niet meer op welk blog en dacht daar kan ik mijn zilver mooi in gebruiken komt het ook nog eens uit de kast ! Vind zelf dat het heel mooi is geworden maar zie zelf maar eens .


Heb de klos van een keukenrol  gemaakt en de boven en onder kant van karton het geheel heb ik bekleed met papier van Marianne Design DarkVintage heb de randjes geschuurd en bewerkt met 
Vintage Photo . De kartonnen garen kaartjes heb ik ook gemaakt uit het design papier en het meter rolletje komt van een vel van Tim Holtz waar ik hem van uit heb geknipt .Verder de klos aangekleed met wat zilver van mijn verzameling een naaldenkokertje een schaartje  , een klein snuifdoosje en een vingerhoedje verder wat kantlint naaldjes en wat spelden en twee houten klosjes waar ik niet meer van weet waar ze vandaan komen en wat oude knopen uit mijn vader zijn knopen doos . Hier nog een foto van alle kanten .

En hier nog een foto dat het staat te pronken op de kast heb er voor de sier ook nog een oude bril bij gelegd zat ook nog tussen de verzameling .


Ben benieuwd wat jullie er van vinden en al helemaal benieuwd naar wat mijn mannetje zo meteen zegt als hij van zijn werk komt . Zo nu ga ik maar eens gauw koken en na het eten nog even langs jullie blogjes gaan om te kijken wat jullie weer gemaakt hebben groetjes .



Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.



7 opmerkingen:

  1. Hoi Margo

    WAUW, dit vind ik dus heel erg mooi. Ik ben dol op alles wat met stof-naald en draad te maken heeft en op oude spulletjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouwiiiii wat een gaaf klosje. Superrr en helemaal dat je het op ons challenge blog hebt geplaatst. BEdankt voor het meedoen.

    Enne...niet getreurd maar ik had een foutje gemaakt. Er stond jouw naam en ik bedoelde die van onze guest designer Pouwla. Oepsie...Dus niks aan de hand hoor;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo,

    Ik heb het klosje bij jou thuis van dichtbij kunnen bewonderen!! Zo mooi, zo goed gelet op detail, het zilver erin maakt het helemaal af!! FANTASTISCH!!!! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap gedaan! Ziet er beeldig uit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je garenklos vind ik SUPERGAAFFFFFFFFFFFFF gedaan.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow super gaaf geworden Margo moet hem eens komen bewonderen, want het ziet er super uit

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo, wat een superleuk idee! Erg mooi geworden ook!! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen