Leden

woensdag 12 september 2012

Kerstkaart.

Hallo allemaal heb weer een kerstkaartje klaar mijn bakje begint al goed vol te raken , maar eerst even wat leuk nieuws !!! zag vanmiddag dat ik random winnaar was geworden met mijn vorige kerstkaart bij 
http://christmaschallenges.blogspot.nl/  wat ben ik toch een bofkont ha ha .
Maar nu verder met mijn kaartje heb dit kaartje gemaakt voor de challenge van 
deze keer is daar de opdracht een kaartje volgens schets en dit is wat ik er van gemaakt heb.


Het kaartje zelf is van groen cardstock gemaakt en met rood cardstock heb ik strookjes gemaakt en geembost . heb het beertje ingekleurd met de derwent potloden en deze keer heb ik het sjaaltje en mutsje groen gekleurd vind hem zo lief dus ga hem nog wel vaker gebruiken . verder afgewerkt met een pin met tekst en een touwtje zo dat was het kaartje en mijn leuke nieuws . Ik zie dat ik er ook weer een volger bij heb Welkom vind het heel fijn dat je mijn blog wil volgen . Zo nu ga ik nog even een rondje bloggen groetjes 


Bedankt dat je een kijkje op mijn blog nam.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Margo

    Wat een liefje is dit kerstkaartje met dat schattige beertje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje, wat een leuk stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden margot, ook mooi ingekleurd, bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi ingekleurd gaaf hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief kaartje ,mooi ingekleurd
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, met dat schattige beertje! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen