Leden

donderdag 20 december 2012

Wijn Hanger.

Jippie mijn vakantie is begonnen twee weekjes vrij !!! Heb vanmiddag nog de kerstborrel op het werk gehad en mijn kerstpakket gekregen , toch altijd leuk dat je een cadeau op het einde van het jaar krijg .
Ik had zelf ook een cadeautje voor Nicol gemaakt zei begeleid mij met conditie traning  bij de 
Fysio Fitness ik had een lekkere fles wijn voor haar gekocht en een leuke hanger er aan gemaakt .
Zei was er heel blij mee . Hier de foto's van het geheel .


De hanger van wit cardstock gemaakt het bedrukt kerstpapier is van Bo Bunny .
De randjes van de Joy mal beinkt met Distress Ink weaterhered wood en het magnolia beertje 
ingekleurd met de Derwentpotloden .
 Verder afgewerkt met de tekststempels van Joy en wat bloemetjes en een paar
 plakpareltjes en wat glittertjes op het mutsje en sjaaltje dat beter te zien op de volgende foto.


Vond het heel leuk om de hanger te maken en het cadeautje kwam zo toch wat mooier over .
Zo nu ga ik naar mijn bedje toe morgen al mijn eerste uitstapje van mijn vakantie en die begint met een ontbijtje met Yvon bij Intratuin had me ook voor genomen om op zijn tijd wat te frutselen in mijn vakantie.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post.



2 opmerkingen:

  1. Ziet er supers uit !! Leuk om zo een fles wijn kado te geven .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer super gemaakt Margo, ik vind het er top uitzien, echt leuk om het zo weg te geven, geeft toch weer dat extra's aan je kadootje. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen