Leden

dinsdag 5 februari 2013

Kerstkaart

Hoi Hoi heb weer een kaartje gemaakt en wel een kerstkaart . Ja ja Kerst zou je denken maar als ik ze door het jaar maak dan heb ik einde van het jaar het niet zo druk .
En wat kan je anders met dit weer doen , dan lekker warm binnen en wat frutselen .


Het kaartje heb ik gemaakt van bruin en blauw cardstock en het bedrukt papier is uit een blokje
 van Bo Bunny kerst .
 De mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design en Magnolia .
De magnolia afdrukjes heb ik ingekleurd met de Derwent potloden .
Het landschapje heb ik bewerkt met sneeuw en glittertjes is op de volgende foto wat beter te zien .



Jammer dat het op de foto niet zo goed te zien is . In het echt glittert de kaart wat meer maar ja .
Hier nog een foto van de details en de binnen kant die ik ook bewerkt heb .


Zo dat was mijn kaartje . De post bracht vorige week ook mijn pakketje wat ik gewonnen had
 met de sol van Krea Teja heel mooi papier en een leuke stempel .


Morgen ga ik naar de workshop bij Christa zij maakt hele mooie kaarten en begint nu met workshops  bij haar thuis en dat is maar een paar km van mij af dus kan ik in de buurt ook eens workshops volgen normaal moet ik toch al gauw 80 km rijden voor ik ergens worshops kan volgen .
Ik heb al veel zin in morgen en ben reuze benieuwd . Laat morgen avond het resultaat wel zien .
Met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van
en verder plaats ik mijn kaartje in de album van Krea Teja kerst het hele jaar door .
Bedankt voor de leuke reacties die jullie op mijn vorige post achter lieten . Lees ze elke keer met veel plezier . Zo nu ga ik aan de kook beginnen en kijk ik vanavond nog op jullie blogs .



8 opmerkingen:

  1. Wauw Margo wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super. Prachtige prijs heb je ook gewonnen, super voor je. Heel veel plezier morgen bij de workshop van Christa, geniet ervan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kerstkaart en prachtig van kleur! Groot gelijk dat je er nu af en toe al wat maakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kerstkaart bedankt voor je deelname bei magnolia christmas challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje en veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart, Margo. Knap model, daar is duidelijk over nagedacht. Prachtig papier en mooie kleuren.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Margo!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo , ik vind je kaart super mooi ! Prachtig die combi van bruin en blauw .... daar houd ik wel van. Leuk dat je meedoet met onze allereerste challenge ! Christa ; DT Magnolia Christmas Challenge. PS> TOT MORGEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje zeg

    Bedankt voor je deelname bij MCC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen