Leden

woensdag 13 maart 2013

Pasen kaartje.

Hoi hoi wat toch een weertje!!!! Gister lag hier weer een hele pak sneeuw was blij dat het weg was en daar was het gister weer . En koud dat het was !!! Maar vandaag weer een zonnetje maar toch nog wel koud . Van mij mag het wel wat warmer worden , maar denk wel van de meeste mensen.
Vanavond ga ik weer mee doen met de sol van Krea Teja op facebook om 8 uur begint het .
 Heb mijn papier al gesneden en het afdrukje al gekleurd . Ben benieuwd wat we gaan maken .
Maar genoeg gebabbeld . Ik heb een Pasen kaartje gemaakt , had nog wat restjes over van mijn voorjaars kaartje en heb ik deze label Pasen kaart van gemaakt .


Nou Vrolijk Pasen dus en wat toch een lief afdrukje met het kuikentje in haar hand .
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent potloden , verder afgewerkt met wat bloemetjes en wat veertjes die ik hier nog had liggen bij de Paas versiering .


Met dit label-kaartje wil ik mee doen aan de candy van
De opdracht is Pasen .
Zo nu ga ik nog een rondje jullie blogs doen en dan na boven voor de sol .
Zal het kaartje laten zien als die klaar is .


9 opmerkingen:

  1. wow dit is beeldschoon Margo heel leuk gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Margo! Veel plezier he vanavond!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dit geen vrolijk Pasen wordt met mooi weer, dan weet ik het ook niet meer! Heel mooi kaartje Margo en die scrabble letters toppie! Leuke knutselavond groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, heerlijke kleurtjes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende label heb je gemaakt Margo, ik vind hem super. Hier gelukkig geen sneeuw maar wel koud hoor. Veel plezier met de sol.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je die schattig gemaakt.
    Ben benieuwd wat je op de sol gaat maken.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo , wat een heerlijk vrolijk en kleurrijk paas-kaartje !! Mooi gekleurd heb je .... en gaaf zo met die veren. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen