Leden

dinsdag 23 april 2013

Worshop kaart

Hallo vandaag  met mijn zus Ilse bij Christa geweest een workshop gedaan .
Was weer reuze gezellig en weer veel tips opgedaan . En weer een prachtige kaart rijker .
Vandaag zelfs achter de naaimachine gezeten een randje gestikt we worden steeds slimmer
ha ha ha . Maar hier het kaartje wat we vandaag gemaakt hebben .


Het kaartje is opgebouwd op een taart onderleggertje ? weet niet hoe ik het anders moet noemen
Het papier is van Maja Design en de randjes heel grof gemaakt en daarna door gestikt met de machine . Het afdrukje ingekleurd met de Faber Castell potloden


Rondom het afdrukje met grijze chalk schaduw gemaakt was ook een hele ervaring om 
dit te doen . In de hoeken hebben we Frantage embossing gebruikt . Is heel fijn spul om te gebruiken , dus dat staat weer op mijn verlanglijstje . 
Ben zelf weer trots op mijn kaartje , die van mijn zus is ook super geworden .
Hier nog een plaatje van de harde werkers........Pfffff


Had vanavond nog zin in wat te frutselen en heb nog een afdrukje ingekleurd die we extra
van Christa hadden gekregen .


Nu het afdrukje gekleurd in geel/oranje , had hier ook chalk liggen maar de lichte kleurtjes doos
dus de schaduw met oranje gemaakt maar is op de foto niet goed te zien morgen eens gaan kijken voor een donkere doos met chalk kleurtjes . De Frantag had ik ook niet , maar met de gewone koper embossing de hoekjes wat bewerkt . Zal morgen een kaartje met het afdrukje maken.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden . Zelf heb ik een reuze toffe dag gehad en weer geboekt voor 14 Mei  dan gaan mijn zus en ik weer een dagje workshoppen  bij Christa
En Christa ..... reuze bedankt heb weer veel geleerd vandaag .




8 opmerkingen:

  1. Ik ben er weer snel bij hè, maar ik heb ook net een kaart gepost en toen kwam jij in beeld. Wat super dat je weer zoveel hebt geleerd van Crista en ja dat frantage staat ook bij mij op het verlanglijstje!! Je kaart is prachtig geworden Margo!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo , ik vond het super gezellig om jullie vandaag bij de workshop te hebben. En ik ben blij dat ik jullie wat tips heb kunnen geven. Jullie kaarten zijn echt prachtig geworden .... vooral het kleurwerk. Snelle en goede leerlingen !! Het 2e afdrukje ziet er ook al zo mooi uit. En leuk dat je oranje hebt gebruikt. Wordt vast een 30 april kaartje .... Ik verheug me ook al op 14 mei. En ga weer wat moois voorbereiden hoor. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo, dit is een super mooie kaart. Mooi papier en leuk ingekleurd. Ook de details zijn prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margo

    Super mooi gedaan en ook de 2de is heel mooi gekleurd.

    Groetjes AnneMaria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Margo wat ziet dit er weer super de super uit, ik vind het helemaal prachtig. Geweldige workshop heb je gevolgd bij Christa.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik blijf mezelf herhalen maar ook deze kaart is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en super mooi gekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margo

    Wat leuk is dat toch hé zo'n workshop, jullie hebben hele mooie kaartjes gemaakt. Leuk om je eens te zien, maar wie ben jij op de foto?
    Ik was dus aan het opruimen maar er kwam van alles tussen, morgen eerst werken en dan ga ik daar zondag of maandag maar weer mee verder, je komt zoveel tegen waarvan je wel wist dat je het had maar waar lag het ook alweer hé. Kees vroeg al hoe lang het dan opgeruimd blijft LOL..........niet lang denk ik maar ik doe steeds mijn best.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen