Leden

dinsdag 14 mei 2013

Workshop en goed verwent.

Hallo allemaal , het is weer eventjes geleden dat ik wat op het blog heb geplaatst . Maar heb niet stil gezeten heb nog wat kaartjes gemaakt maar kan ze nog niet op het blog plaatsen dus die
 komen nog .
Ik zie dat er weer wat volgers bij zijn gekomen , Welkom allemaal leuk dat jullie mijn blog gaan volgen . 
Vandaag weer samen met mijn zus Ilse een workshop bij Christa gedaan . Was weer heel leerzaam en super gezellig . 
En dit is het resultaat van vandaag .


Deze keer hebben we een afdrukje van Gorjuss  gebruikt , ik heb hem ingekleurd met de Faber Castell potloden .


Ik zou zeggen kijk eens op het blog van Christa leuke workshops geeft ze .
Gister ben ik weer een jaartje ouder mogen worden en ben super verwend geworden !!!
Had van mijn mannetje een elektrische snij en emboss app. gekregen .


En afgelopen vrijdag waren we naar Spijkenisse na doe@ding geweest daar had ik deze spulletjes uitgezocht .


Wist toen nog niet dat ik ook nog het snij/emboss apparaat kreeg bloooos anders had ik wel wat minder uitgezocht .
Had dit jaar ook zelf gemaakte kaartjes gekregen van Ilse , Yvon en Christa .


Zijn ze niet prachtig !!! Verder had Ilse mij deze leuke Home hanger gemaakt .


Was gister de hanger zo aan het bewonderen dat het mij eerst nog niet was opgevallen dat ze een oude foto van mij zelf erin had gedaan . Ja ja word ook een dagje ouder !!! Ik was toen  
6 of 7 jaar oud dus al heeeeeel lang geleden .
Zo dat was weer een berichtje van mij , ga nu nog een rondje jullie blog doen .
En dan is de tweede dag van mijn weekje vakantie al weer om maar ga deze week nog veel frutselen het weer is er echt voor .



7 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Margo en wat ben je super verwend, helemaal super. Je kaartje is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en wat ben je verwend met zo'n mooie snij- embos machine. En leuke inkopen bij doe@ding!
    En je workshop kaartje is beeldschoon Margo!
    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd Margo en wat zie ik allemaal mooie kadootjes op je site, ik ben je helemaal vergeten een kaart te sturen door alle toestanden maar die komt eraan hoor.
    Je hebt een schitterend kaartje gemaakt.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margo , wat heb jij een gave nieuwe spullies gekregen zeg !! Ben beetje jaloers .... En dan die HOME-hanger van Ilse ; dat heeft ze echt super mooi gemaakt zeg !! Een waar sieraad om op te hangen. Ik zou zeggen : geniet van je nieuwe aanwinsten en lekker veel freubelen deze week !! Fijne vakantie. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Margo,

    Ik heb eens even rustig rondgekeken op je blog maar dat ziet er allemaal super mooi uit!
    Het was een leuke en leerzame dag vandaag bij Christa.


    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Margo,
    Leuk dat jij mijn blog met layout's hebt gevonden.
    Ik heb op mijn blog een uitleg staan hoe je een layout op je blog kunt plaatsen.
    Hierbij doe ik je de link hiervan toekomen.
    Succes ermee en mocht je er niet uitkomen, mag je mij altijd mailen hoor.

    http://freeblog-layouts.blogspot.nl/search/label/Layout%20plaatsen%20op%20je%20blog%2FLayout%20places%20on%20your%20blog

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd en wat ben je heerlijk verwend, mooi spullen heb je uitgezocht en dat word nu flink embossen en stansen, hihi.
    Mooie kaart heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen