Leden

donderdag 12 september 2013

Kaartje en boekjes

Wat is het toch een freubel weer , fris buiten lekker warm binnen echt al herfst aan het worden .
En ja ja ik heb het kacheltje al weer aan en met een grote mok thee naar boven en freubellen maar .
En ik moet zeggen dan is het kopje ook wat rustiger ik heb nog steeds geen bericht over de uitslag wat er nu uitkomt met het werk !!! en ik moet zeggen vind het wel allemaal erg lang duren en zonder dat ik er erg in heb ben ik er toch veel over aan het denken . Dus dan is freubellen een fijne afleiding . 
Maar genoeg gebabbel hier mijn kaartje wat ik gemaakt heb .


Het is een soort kaart/doosje weet niet hoe ze het anders noemen .
Dit is de voorkant en als je hem open maakt dan zie je dit ...


Dit modelletje is deze maand de opdracht bij Be Challenged op Facebook . En aangezien ik nog zat kerstkaarten moet maken heb ik er maar een kerstkaart van gemaakt .


De afdrukjes ingekleurd met de FaberCastell potloden en het bedruk papier
 komt uit een blokje van Maja Design .
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van
Verder heb ik deze week mijn boekjes gemaakt,  ik had de pakketjes op de beurs gekocht .
Maar zie zelf maar hoe de boekjes zijn geworden .


 Het Dames boekje .


 Het Heren boekje .


En zo staan ze samen in de woonkamer .
Zo dat was mijn post weer voor deze keer ga nu nog een rondje jullie blogs doen .
Iedereen bedankt voor de leuke reacties die jullie toch elke keer achter laten . Lees ze met veel plezier .


12 opmerkingen:

  1. Wauw Margo wat een prachtige kaart,een heel gaaf modelletje en mooi zoals je met de diepte speelt met dat achtergrondpapier.De boekjes heb ik op de beurs gezien en ze zijn erg goed gelukt,daar kun je een gezellig hoekje mee maken...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo,
    Vervelend die onzekerheid met je werk, maar maak van de nood maar een deugd en lekker aan de freubel! Je boek kaart is prachtig een heel mooi effect om er zo doorheen te kijken!
    En je boekjes zijn prachtig om op een mooi plekje neer te zetten, ontzettend gaaf gedaan.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margo, wat een prachtige kaart en wat een mooie boekjes! Fijn dat je hierin je afleiding kunt vinden, ik hoop dat je gauw meer zekerheid krijgt. Het modelletje van de kaart is overigens ontzettend leuk!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerst kaart/doosje. Net een heel schouwspel zo.
    Je boekjes zijn prachtig, deze stijl mag je ook wel vaker doen, wow zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig tafereeltje die kerstkaart van je, en de boekjes zien er ook mooi uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kerstkaartje Margo, leuk gecombineerd met die 2 stempels. De boekjes zijn ook prachtig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kerstkaart heb je ervan gemaakt
    en die boekjes vind ik helemaal geweldig
    wat is dit mooi gemaakt, leuk om ergens een klein hoekje te creƫren in je kamer

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Margo wat heb je een schitterende kaart gemaakt en die boekjes ook al helemaal te wauw, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstdoosje heb je gemaakt en je boekjes vind ik helemaal te gek, echt super, super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig kaartje!
    En die boekjes, helemaal geweldig! Ik ben helemaal te vinden voor deze stijl! Jij ook, zo te zien!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kerstkaart/doosje , maar dan die heren en dames boek FANTASTISCH....wat gaaf Margo
    wat zal dit prachtig staan in je woonkamer een juweeltje hoor meis.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen