Leden

dinsdag 1 oktober 2013

Kerstkaart.

Hoi hoi het is even stil geweest op het blog maar er is ook van alles weer gebeurd .
Als eerste ben ik niet zo slim geweest en heb ik op het werk met boren met de boormachine mijn arm verdraaid en nu is het weefsel van mijn spieren in mijn rechtse arm gescheurd . Ik kan je zeggen dat dat heel pijnlijk is.Ik kan mijn rechtse arm bijna niet bewegen en geen kracht mee zetten dus niks knutselen .
 Ben nu alles aan het typen met de linkse arm maar dat gaat toch wel langzaam poe poe . Maar gelukkig heb ik nog wat kaartjes hier liggen die ik nog niet geplaatst had dus die komen nu goed van pas .
Even ook nog een update van mijn werk vorige week woensdag viel de brief op de mat en mijn ontslag is goed gekeurd !!!! Dus vanaf 1 december ben ik ontslagen en werkeloos . Komt toch wel hard aan als je de brief aan het lezen bent .
Maar ja zoals ze altijd zeggen één deur gaat dicht en een andere deur gaat open . Ga gewoon weer solliciteren en hopelijk komt er weer wat op mijn pad .
Maar genoeg gebabbel hier mijn kaartje dat ik laatst nog gemaakt had .


Het afdrukje gekleurd met de Faber Castell potloden . 
Het bedrukt papier komt uit een blokje van Joy .


En de binnen kant nog.


Zo dat was het kaartje ga nog een rondje jullie blogs doen .
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van :


19 opmerkingen:

  1. Hoi Margo, jeetje wat moet jij een pijn hebben, ik voel het zelfs lijkt wel....auuuuwww. Veel sterkte en een goed herstel gewenst, hoor! Je kaart daarentegen is een schatje heel mooi in het blauw en ik vind het altijd zo knap met potloden kleuren. Ik doe het je niet na hoor, toppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fantastic! I love blue Christmas cards! Thank you so much for sharing this beauty with us at Tilda's Town! Good luck,
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Margo je Kerstkaart vind ik SUPERrrrr Mooi geworden.
    Meis meis wat een vervelende dingen lees ik hier allemaal .
    Ik hoop dat het snel iets beterder gaat met je arm, en dat je gauw weer een baan vindt. Sterkte met alles....Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat erg van je arm Margo, kan me voorstellen dat dat goed pijn doet zeg, heel veel sterkte en dan nog die brief op de deurmat met het slechte nieuws, ik hoop dat je snel weer een baan zult vinden meis. Dit kaartje vind ik helemaal het einde, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margo
    Ten eerste beterschap met je arm. Hopelijk vind je snel weer een nieuwe baan. Je kerstkaartje is mooi geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    Wat doe je dan voor werk, dat je met de boormachine rond loopt? En wat je werk betreft, hoop ik dat er weer een nieuwe deur voor je open gaat! En nu ook nog zo''n pijnlijke arm, jakkie gescheurd spierweefsel is heel naar...ik wens je echt alle beterschap er mee! Gelukkig had je nog een heel mooi kaartje liggen, maar we hadden liever ander nieuws gehoord! De klok van Tim Holtz heb ik alweer wat vaker voorbij zien komen, daar kan ik ook wel weer eens iets mee doen, hihi. Hou je haaks hoor!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh Margo,dat zijn daar even twee berichten achter elkaar die niet vrolijk zijn.Je arm lijkt me vreselijk pijnlijk en dan zo'n brief op je deurmat..:( Goed van je dat je de instelling hebt,"er gaat wel weer een deur open",ik ga voor je duimen...Ook dat je gaat winnen met deze mooie creatie,ik vind het een pareltje en je kan wel wat positiefs gebruiken...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Margo,

    van harte beterschap met je arm, ik hoop dat je na de nodige rust weer snel aan de knutsel kan! En suc6 met solliciteren.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, ja je kaartje ziet er weer prachtig uit ik zou het bijna vergeten!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en beterschap zodat je snel weer aan de freubel kan
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o, o, o, wat balen dat je je zo pijn heb gedaan dat je bijna niets meer kunt doen. Scrappen kan zo'n welkome afleiding zijn in moeilijke tijden. hopelijk kan je je arm weer snel goed gebruiken.
    Natuurlijk ook heel veel succes me solliciteren.
    Je kaartje is weer een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verzorg je maar goed!
    Je kaartje is prachtig geworden!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Margo

    Niet hobby'n dat is vast erg balen denk, als je niet veel kan dan ga je normaal even rustig wat maken, maar ja dat zit er bij jou niet bij. Heel veel sterkte, en hopen dat het gauw weer over is. Je hebt ons nog wel even een heel leuk en mooi kaartje laten zien.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello Margo, thank you for joining in our Christmas Challenge at Tilda's Town this week, with your beautiful creation.
    hugs Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your card Margo! Beautiful coloring and designing! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Margo , wat een grote pechvogel ben je toch .... en wat erg dat je niet kunt freubelen !! Doe maar goed rustig aan ; des te sneller gaat het weer beter. En je ontslag zag je al aan komen ; balen hoor. Maar wat je zegt : er komt vast weer iets leuks op je pad !! Positive thinking ! FIJN WEEKEND ! Groetjes vna Christa. PS. Het kerstkaartje is erg mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Margo.Het zit je ook niet allemaal mee.Rust eerst maar eens goed uit,voordat je weer gaat knutselen.Het is maar goed dat je nog kaartjes heb liggen,komen deze ook weer van pas.Deze kaartje is weer een plaatje Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen