Leden

zondag 3 januari 2016

Boek en kaart.

Hallo allemaal . 
Als eerste wil ik iedereen een fantastisch gezond creatief 2016 
wensen .
De kerstvakantie heb ik goed benut en veel gefreubeld .
We hadden een vakantie geboekt maar van sneeuw hadden wij veel regen !!!!
 Heeeeeel veel regen .
En hebben we op de tweede kerstdag alles in de auto geladen en naar huis gereden .
Eerst langs mijn zus gereden en daar gezellig kerst met haar gezinnetje gevierd .
Daarna naar huis en niks moet alles mag dussssssss veel op mijn knutsel kamertje gezeten ha ha ha .
Op de zolder een pakket gepakt , ja pffff op de zolder . Met het opknappen van de knutselkamer had ik veel naar de zolder gedaan .
Dat er wat meer ruimte op de kamer zelf was .
En daar liggen nog heeeeeeeeel wat pakketten op mij te wachten .
Maar genoeg gebabbel hier mijn ABC scrapboek wat ik gemaakt heb .
Het worden wat veel fotoooooo's








Vind zelf dat het een mooi boek is geworden . met veel labels en vakjes .
Het papier wat ik gebruikt heb is het ABC papier van graphic 45 .
Helaas komen er in dit boek geen foto's .
Ik heb geen school foto's .
Wat ik wel heel jammer vind , maar ja je kan niet alles hebben .
Daarom ben ik nu misschien zo verslaafd aan het foto's maken .
Vind het zalig door de foto's te kunnen kijken die we hebben .
Verder wil ik jullie nog een kaartje laten zien , wat ik vorig jaar voor vrienden gemaakt had .
Zei zijn vorig jaar in het huwelijksbootje gestapt .
En ze hebben het ja woord op het strand gegeven .
Dus daar moest op het kaartje wat van te zien zijn .



Het kaartje leuk aangekleed met wat schelpjes erbij .
Het afdrukje ingekleurd met de faber castell potloden .
Voor hun is dit een nieuw begin .
Er is een nieuw challenge blog
http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
en daar is de eerste  challenge een nieuw begin .
Daar wil ik dit kaartje aan mee laten doen .
Wens ik jullie verder een hele fijne week .
groetjes Margo.




13 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook de beste wensen, dat het een jaar vol goede gezondheid en creativiteit mag zijn...
    Je creaties zijn prachtig Margo.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margo, wat een prachtig boek heb je gemaakt. Ik houd van flapjes en vakjes..hihi heel mooi met Graphic 45 dp, dat wekt al vanzelf een nostalgisch gevoel op.
    De lieve kaart voor je vrienden is ook een plaatje om te zien. De romantiek spat er vanaf en inderdaad een nieuw begin van hun leven samen...
    Dank je voor je deelname aan de allereerste challenge van het CraftAddiction Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps...vergeet ik je nog de allerbeste wensen te doen voor het nieuwe jaar...bij deze ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ABC papier van Graphic is zo mooi, heb ik ook gehad en helemaal op gemaakt! Het is een heel bijzonder album geworden Margo.
    Je kaart met het bruidspaar en strand items is ook heel erg mooi!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou een heel gezond en creatief jaar met 52 weken liefde, 365 dagen geluk. Wat een prachtige creaties en wat een schitterd boek wat een binnenkomer voor het nieuwe jaar.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo
    Allereerst nog de allerbeste wensen en dat het maar een heel mooi jaar voor jullie mag worden.
    Jammer dat jullie zoveel regen hebben gehad en de vakantie eerder hebben beëindigd.
    Ik ben helemaal weg van je album met dit mooie DP van Graphic 45, jammer dat je inderdaad geen foto's van je schooltijd hebt, ook ik heb er haast geen.....logisch dat je nu dus veel foto's maakt.
    Ook je kaartje is prachtig en superleuk dat je meedoet aan onze eerste challenge bij het CraftAddiction challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margo
    Wat een super mooi boek is dit. Geweldig het papier en wat is er veel leuks te zien. Het trouwkaartje is ook erg leuk.
    Wens jou een gezond en gelukkig 2016 en dat we nog veel samen mogen knutselen.
    Lieve groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig album heb je gemaakt ! En zo'n lief kaartje !
    Wat jammer dat jullie regen hadden ipv sneeuw tijdens de vakantie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Foto's zijn voor mij ook erg belangrijk! Je kan er zoveel mooie en leuke momenten mee vastleggen. En als je ze bekijkt beleef je die momenten terug een beetje opnieuw. In ieder geval is je boekje echt heel lief geworden met dit leuke papier! Ook je huwelijkskaartje is heel leuk geworden. Veel liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh prachtig allemaal. Echt geweldig mooi, en veel tijd in gestoken zeg.
    Je kaart is ook erg prachtig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig boek heb je gemaakt, wel heel jammer dat je geen schoolfoto's heb, misschien kun je wat andere jeugdfoto's gebruiken, tenminste ik hoop dat je daar wat van heb.
    Superleuk gedaan met de trouwkaart, het is weer een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een prachtig album en een prachtige kaart!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee, wat een prachtig boek heb je gemaakt.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen