Leden

donderdag 26 mei 2016

Kaartje en sorry lang bericht..

Hallo daar ben ik weeeeeeeer .
En hebben jullie vandaag ook zo genoten van het mooie weer .
Ikke wel , had vandaag een vrij dagje en naar mijn zus Ilse gereden en daar hebben we buiten in het zonnetje wat gefreubeld .
Was super genieten . En ook zeker wat gefreubelt .
Maar genoeg gebabbel hier het verjaardags-kaartje wat ik voor Marrie had gemaakt voor haar verjaardag .


Kaartje met punten gemaakt . Was wat gepongel maar het is toch gelukt .


Tilda ingekleurd met de faber castell potloden .


Achterkant ook nog een leuke vlinder gebruikt .
Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van :

gebruik een plaatje.
alles mag .
alles mag .

Verder ben ik ook weer een jaartje ouder mogen worden ja ja .
Deze keer kreeg ik er de 5 voor te staan pfffffff .
Zag er best wel tegen op , dusssss had er ook niet veel over gezegd .
Maaaaaar mijn mannetje heeft er wel voor gezorgd dat veel mensen het die dag wel wisten . 
Want s'morgens stond er iets heeeel groots bij ons in de voortuin .


                                                     
Vond het wel leuk de grote pop , ja ja de naam noem ik niet hi hi hi .
En vond het super lief van mijn mannetje .
Had ook SUPER veel kaartjes gekregen .


Schitterende kaarten van de blog vriendinen Ghea , Danoesja , Ans , Grietje ,
Miranda , Maria , Ilse , Yvon en Petra gekregen .
En dan nog eens super veel kaarten van vrienden , Familie en zelfs kaartjes van mensen uit de buurt waar je wel eens mee babbel als ik met het hondje aan het lopen ben .
Het was echt verwennerij die dag als ik in de gang kwam .
Heb er super van genoten .
Natuurlijk ook een feestje gegeven , voor familie en vrienden .
Waar ik super verwend ben geworden .
Van Maria had ik een super leuke zelfgemaakte theedoos gekregen .


 Met een lief magnoliaatje erop .


En onder de deksel zaten nog waardebonnen voor een hobby winkel waar ik graag heen ga .
Dusssss dat word een dagje shoppen met de dames .
Van mijn zus Ilse kreeg ik deze prachtige luchtballon .


Die ze in het geheim met hulp van Maria gemaakt had .
Viel me wel op als ik haar belde voor wat af te spreken dat ze elke keer een andere smoes had .
Ja ja geen tijd voor te freubelen maar dan was ze bij Maria aan de freubel .


Verschillende magnolia stempels heeft ze erop gebruikt .


En een hele boel bloemen . 
Die ze samen met mij op de beurs gekocht had maar toen waren ze voor een kaart voor haar dochter .
Ja ja nu weet ik ook dat ze  smoesjes kan verzinnen .
Nou nog één foto van de luchtballon .


Bij de Luchtballon zat ook nog een verrassing .
Van mijn zus haar man en de twee dochters en hun mannen en de kinderen .
Heb ik cadeau gekregen een Ballon vaart  GELUKS POEPER ben ik toch .
We stijgen in Juni of Jullie op en ook nog eens langs ons huis daar ligt een groot grasveld waar met mooi weer twee tot drie keer in de week Ballonnen de lucht ingaan . 
Dusssssss daar komt nog een vervolg van met de nodige foto's .

De Luchtballon wil ik namens mijn zus die geen blog heeft mee laten doen aan de challenge van :


Liefelings kleur .
Flowers,Pink,Stamps.

Zooooooooooooo dit was het berichtje SORRY dat die zo langggggggg is geworden .
Wens iedereen een super fijn weekend .
Liefs Margo.

22 opmerkingen:

  1. Wow!! Such fabulous projects...thank you for sharing your beautiful card with us at Simply Magnolia...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie heeft je zus gemaakt, top gewoon en als nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Dank je wel voor het meedoen bij Paradise of Magnolia Challenge blog.

    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aller eerst gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat ben jij verwend zeg met die super mooie creaties en cadeaus, je kaartje vind ik ook prachtig mooi ingekleurd en verwerkt in deze mooie kleuren, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wel een hele gezellige en leuke blogpost om te lezen Margo. Wat heerlijk dat je zo verwend bent op je 49ste verjaardag..LOL..Joh ik zie saartje in september, maakt toch niets uit, zolang het maar gezellig is..;p
    Gááf een ballonvaart, lijkt me top.
    Je kaart met punten voor Marrie is heel mooi geworden, goed dat je het verder wat rustiger hebt gehouden. Mooie kleurencombinatie ook. Je zus en Maria hebben prachtige creaties voor je gemaakt en ze weten waar jij van houdt zo te zien..hihi. Lekker nagenieten meis..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen sorry hoor, ontzettend leuk blogbericht en je bent goed verwend met je verjaardag! Gefeliciteerd nog.
    Pracht kaarten gekregen. En zeker van Maria en je zus, wauw!! Die gaat zeker winnen met de challenge!
    Je kaart die je gemaakt heb is prachtig.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Margo tja sommige hebben er moeite mee als een jaartje ouder worden andere weer niet! Een ballonvaart dat is nog eens een verrassing en hartstikke stoer als je geen hoogtevrees hebt(mij niet gezien dusss)! Je kaartje is weer super mooi met veel details.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Margo!!! Wat een knoeperd van een Sarah, geweldig. Je hebt een leuk en spannend kado gekregen, ben erg benieuwd naar jouw ervaring in een luchtballon. En wat een prachtige kaarten laat je zien. Gezellig om samen met je zus in het zonnetje te freubelen!
    Lieve groetjes en alvast een goed weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margo
    Weer een super mooie kaart gemaakt.JA je feest was super gezellig.Leuk dat je mijn ballon heb gebruikt voor challenge.Maar je vergeet je manneke er bij te schrijven ,hij zat ook in het complot, ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card and thank you sharing with us at LHOSM, love the colours and fabulous design! Good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina (LHOSM DT Lead)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jou kaartje voor Marrie is prachtig. Heb deze in het echt gezien en dan is die nog veeeeel mooier. Wat lief dat je de creaties op je blog zet. Iedereen heeft je lekker verwend en dat mag ook wel als je 5x 10 bent geworden hi hi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Margo,
    inderdaad een lang bericht maar zo leuk om te lezen! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt ! Zo leuk dat je samen met je zus hebt geknutseld gisteren !
    Je bent ook heerlijk in de watten gelegd zeg ! Wat leuk zo'n dagje vol fijne verrassingen ! Je hebt echt prachtige kaarten gekregen en wat een mooie kunstwerken, die zus van jou, die kan inderdaad wel smoesjes bedenken zeg :)
    Nog gefelicteerd met je verjaardag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je goed verwend met kaarten en super leuke cadeaus en zo'n pop in de tuin ja, dat hoort er bij als je 50 wordt.
    Prachtige kaart heb je gemaakt voor Marrie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die 5 doet echt geen zeer hoor, haha Nog van harte Gefeliciteerd Margot, je hebt het goed stil gehouden!!! Een lange maar hele gezellige blogpost heb je gemaakt, maar ik begin toch met je kaartje voor Marrie, dat is weer zo mooi geworden, zelfs de achterkant nog versiert! En dan jouw verjaardags kaarten en kado's Wat ben je super verwend!!! Je zus moet ook maar snel een blog gaan beginnen, wat een blikvanger en schitterend gedaan ( met leugentjes om bestwil!!!) En je vriendin Maria heeft ook flink uitgepakt! Je bent een bofferd SARAH!!!
    Ben nu al benieuwd hoe je de ballonvaart gaat ervaren! Geniet nog maar een tijdje na van deze pret!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat schaam ik me diep. Was helemaal overtuigd dat je later als mij jarig was. Kaartje komt er alsnog aan hoor Margot. Het kaartje wat jij gemaakt heb voor Marrie is prachtig. Ik heb ook al zo'n prachtige kaart mogen ontvangen. Iedere dag pak ik hem wel weer even op om nog eens goed te bekijken. Zo genieten. Dank je wel. En zo te lezen en te zien ben jij ook goed verwend met je verjaardag. Leuk ook zo'n creatieve zus :) :) Alvast heel veel plezier met de ballonvaart. Vind het knap dat je dat durft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallootjes ,
    Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat een prachtige creatie van de luchtballon .
    Bedankt voor het meedoen bij Magnolia Forever
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    DT Magnolia Forever
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Margo
    Ik zit te genieten van deze mooie blogpost en wat fijn dat jij zo genoten hebt van je verjaardag.
    Je hebt prachtige kaarten ontvangen en dat theedoosje en die luchtballon zijn beeldschoon, die hebben vast een mooi plaatsje gekregen zodat je er altijd van kan genieten, en het cadeau om de lucht in te gaan is helemaal geweldig, dat lijkt mij ook heel gaaf om te doen.
    Je kan lekker lang nagenieten van je verjaardag.
    Mijn kaartje voor jou komt 5 juni pas op mijn blog, ik heb hem gelijk gebruikt voor een DT opdracht.
    Je kaartje voor Marrie is schitterend, heel leuk met die open gevouwen punten, dat wil ik ook nog eens proberen.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! I love all three projects. Thank you for joining at Magnolia Forever challenge.
    Hugs, Sai

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen! En die van jezelf is ook weer schitterend mooi afgewerkt!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen! En die van jezelf is ook weer schitterend mooi afgewerkt!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige Luchtballon heeft je zus gemaakt!! Ze moet maar snel een blog beginnen.. ze kan vast op vele volgers rekenen!! Dank je dat je je zus mee laat doen met de uitdaging van Paradise of Magnolia
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave kaart van jou in deze prachtige kleurtjes en dan die luchtballon... die is echt helemaal waanzinnig mooi zeg!!!
    Enne... nog proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen